Εδώ μπορείτε να δείτε το νέο μας τηλεοπτικό σποτ.

Έρχονται τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη

«Τα ταξί του μέλλοντος» παρουσιάστηκαν στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nissan LEAF και Nissan e-NV200 Evalia.

Στο περίπτερο του Ραδιοταξί Taxiway έγινε ενημέρωση στους επισκέπτες και τους επαγγελματίες για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και της ευφυούς κινητικότητας.

Όπως ανακοινώθηκε, τους επόμενους μήνες θα υπάρξει ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο θα μπορούν να οδηγούν οι επαγγελματίες του χώρου για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για το κέρδος που θα έχουν σε σχέση με τα οχήματα που διαθέτουν τώρα.

Έφυγε από τη ζωή ο «πατέρας» του ομίλου VW

 

Στα 82 του χρόνια έφυγε από τη ζωή ο άνθρωπος που δημιούργησε τον όμιλο Volkswagen, έναν από τους κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας.

O Φέρντιναντ Πίεχ γεννήθηκε το 1937 και ήταν εγγονός του Φέρντιναντ Πόρσε, απ’ όπου ξεκίνησε και την διαδρομή του.

Πριν από 26 χρόνια ανέλαβε τον όμιλο VW και στους χειρισμούς του οφείλεται η πρωτοκαθεδρία της Audi ως brand, έναντι BMW και MERCEDES, με έμφαση στο μοντέλο Quattro.

Σε αυτόν πιστώνονται όμως και οι εξαγορές από τον όμιλο των Skoda, Seat, Lamborghini, Bugatti.

18409242 403

Ο ίδιος έδινε πάντα το παρών στις μεγάλες νίκες της Audi στις διοργανώσεις Λε Μαν. Ο ισχυρός άνδρας της αυτοκινητοβιομηχανίας κράτησε τα ηνία του ομίλου έως την Άνοιξη του 2015, λίγο πριν το μεγάλο σκάνδαλο στις ΗΠΑ, ονόματι dieselgate, το ίδιο φθινόπωρο.

Καλοκαίρι και αυτοκίνητο: Τι πρέπει να προσέχουμε

Τώρα με τις υψηλές θερμοκρασίες και... το μυαλό μας στις διακοπές, υπάρχουν μερικές καλοκαιρινές συνήθειες κατά τη διάρκεια της οδήγησης που θα πρέπει να αποφεύγονται, τόσο για την ασφάλεια του οδηγού και των συνεπιβαινόντων, όσο και για να γλιτώσουμε τυχόν τσουχτερά πρόστιμα.

 

 

Όταν οδηγούμε πρέπει να αποφευγουμε:

  • να φοράμε σαγιονάρες: μειώνουν τον έλεγχο του οδηγού στα πεντάλ, ενώ αν κολλήσουν σε αυτά μπορεί να εμποδίσουν την ικανότητα αντίδρασης, κάτι ιδιαιτέρως επικίνδυνο.
  • να οδηγούμε χωρίς μπλουζάκι: Η οδήγηση χωρίς μπλουζάκι (την επιλέγει ένας στους τέσσερις οδηγούς) μπορεί να προκαλέσει αλλοίωση στην αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας.
  • να χρησιμοποιούμε τον κλιματισμό χωρίς να έχουμε αερίσει επαρκώς την καμπίνα. Για να μειωθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα πρέπει να λειτουργήσουμε τον κλιματισμό, αφού όμως πρώτα ανοίξουμε τα παράθυρα για ένα δύο λεπτά, ώστε να μπει καθαρός αέρας.

(*Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ferrari F8 Tributo


Η καινούργια Ferrari F8 Tributo είναι η μεγάλη έκπληξη της 89ης Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, που μόλις ξεκίνησε.. 

Είναι το έως τώρα πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής με κινητήρα V-8. Είναι εξοπλισμένη με οπίσθια γρίλια και πιο συμπαγείς, οριζόντιους προβολείς LED καθώς και νέες υποδοχές ψύξης φρένων. Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 720 ίππους. Το μοντέλο αυτό έρχεται να αντικαταστήσει την 488 GTB.

image002

Η «κινούμενη αστραπή» έχει μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 2,9’’.

Οι επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9΄΄, 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8΄΄, τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα. 

https://youtu.be/y12f7NxFgkw

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

5η φορά πρωταθλητής ο Λιούις Χάμιλτον 

sd

Νέος παγκόσμιος πρωταθλητής στην Φόρμουλα 1 για πέμπτη φορά στην καριέρα του, αναδείχθηκε ο Λιούς Χάμιλτον με την 4η θέση που πήρε στον αγώνα του γκραν πρι του Μεξικού. Έτσι, ο 33χρονος Βρετανός πιλότος της Mercedes ισοφάρισε τους πέντε τίτλους του θρυλικού Αργεντινού Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.

Πλέον, βρίσκεται δύο πίσω από τον Γερμανό Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος έχει στεφθεί επτά φορές πρωταθλητής.

Η ζωή του

Ο άσος της φόρμουλας γεννήθηκε στις 7 Ιανουαρίου του 1985 στην Αγγλία. Οι γονείς του, που χώρισαν όταν ο ίδιος ήταν σε μικρή ηλικία, τον ονόμασαν Λιούις μετά τη κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς αγώνες από τον Κάρλ Λιούις. Είναι γνωστός και ως ο πρώτος έγχρωμος οδηγός της Φόρμουλα Ένα.

Σε ηλικία 6 ετών είχε την πρώτη επαφή του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όταν ο πατέρας του του πήρε δώρο ένα καρτ. Έτσι, ο Χάμιλτον ξεκίνησε να τρέχει σε αγώνες καρτ το 1993 σε ηλικία 8 ετών με τις νίκες και τους τίτλους να μην αργούν να έρθουν «Ο πατέρας μου είναι ο ήρωάς μου. Μεγαλώνοντας, έδωσε όλες τις αποταμιεύσεις του και έκανε τέσσερις δουλειές για να στηρίξει την καριέρα μου στους αγώνες ταχύτητας. Η ακλόνητη υποστήριξή του και η πίστη του στο όνειρό μου με έφεραν στο σημείο όπου είμαι σήμερα».

Στα 9 του χρόνια, ο Λιούις πλησίασε τον Ρον Ντένις και γεμάτος αυτοπεποίθηση του είπε: «Μια μέρα θα τρέχω για σένα, μια μέρα θα τρέχω για τη McLaren». Δύο χρόνια μετά υπέγραψε συμβόλαιο με τη McLaren στα πλαίσια ενός προγράμματος για νεαρούς οδηγού. Ο ίδιος είναι πάντως και ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, ενώ έχει δηλώσει ότι αν δεν ήταν πιλότος της Φ1, θα γινόταν ποδοσφαιριστής ή παίκτης του κρίκετ. Απο τον Οκτωβριο του 2007 ζει στην Ελβετία, μακριά από το κυνήγι των ΜΜΕ που είχε να αντιμετωπίσει στη Βρετανία. Την ίδια χρονιά έγινε και οδηγός για τη Μακλάρεν, έπειτα από τις νίκες του στα βρετανικά πρωταθλήματα της Φόρμουλα Ρενό, στη Φόρμουλα 3 και στο GP2.

Μια ζωή σαν παραμύθι, για έναν ραλίστα που έχει σίγουρα πολλά ακόμα να μας δείξει. Κι αν κάποιος απορεί τι είναι αυτό που, εκτός από το ταλέντο του, μπορεί να του χάρισε (και) αυτήν τη νίκη, ίσως είναι αυτή η δήλωσή του, μετά τον αγώνα: «Είμαι, απλώς, απολύτως ευγνώμων σε όλους που με βοήθησαν να φτάσω εδώ».