Εδώ μπορείτε να δείτε το νέο μας τηλεοπτικό σποτ.

5η φορά πρωταθλητής ο Λιούις Χάμιλτον 

sd

Νέος παγκόσμιος πρωταθλητής στην Φόρμουλα 1 για πέμπτη φορά στην καριέρα του, αναδείχθηκε ο Λιούς Χάμιλτον με την 4η θέση που πήρε στον αγώνα του γκραν πρι του Μεξικού. Έτσι, ο 33χρονος Βρετανός πιλότος της Mercedes ισοφάρισε τους πέντε τίτλους του θρυλικού Αργεντινού Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.

Πλέον, βρίσκεται δύο πίσω από τον Γερμανό Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος έχει στεφθεί επτά φορές πρωταθλητής.

Η ζωή του

Ο άσος της φόρμουλας γεννήθηκε στις 7 Ιανουαρίου του 1985 στην Αγγλία. Οι γονείς του, που χώρισαν όταν ο ίδιος ήταν σε μικρή ηλικία, τον ονόμασαν Λιούις μετά τη κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς αγώνες από τον Κάρλ Λιούις. Είναι γνωστός και ως ο πρώτος έγχρωμος οδηγός της Φόρμουλα Ένα.

Σε ηλικία 6 ετών είχε την πρώτη επαφή του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όταν ο πατέρας του του πήρε δώρο ένα καρτ. Έτσι, ο Χάμιλτον ξεκίνησε να τρέχει σε αγώνες καρτ το 1993 σε ηλικία 8 ετών με τις νίκες και τους τίτλους να μην αργούν να έρθουν «Ο πατέρας μου είναι ο ήρωάς μου. Μεγαλώνοντας, έδωσε όλες τις αποταμιεύσεις του και έκανε τέσσερις δουλειές για να στηρίξει την καριέρα μου στους αγώνες ταχύτητας. Η ακλόνητη υποστήριξή του και η πίστη του στο όνειρό μου με έφεραν στο σημείο όπου είμαι σήμερα».

Στα 9 του χρόνια, ο Λιούις πλησίασε τον Ρον Ντένις και γεμάτος αυτοπεποίθηση του είπε: «Μια μέρα θα τρέχω για σένα, μια μέρα θα τρέχω για τη McLaren». Δύο χρόνια μετά υπέγραψε συμβόλαιο με τη McLaren στα πλαίσια ενός προγράμματος για νεαρούς οδηγού. Ο ίδιος είναι πάντως και ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, ενώ έχει δηλώσει ότι αν δεν ήταν πιλότος της Φ1, θα γινόταν ποδοσφαιριστής ή παίκτης του κρίκετ. Απο τον Οκτωβριο του 2007 ζει στην Ελβετία, μακριά από το κυνήγι των ΜΜΕ που είχε να αντιμετωπίσει στη Βρετανία. Την ίδια χρονιά έγινε και οδηγός για τη Μακλάρεν, έπειτα από τις νίκες του στα βρετανικά πρωταθλήματα της Φόρμουλα Ρενό, στη Φόρμουλα 3 και στο GP2.

Μια ζωή σαν παραμύθι, για έναν ραλίστα που έχει σίγουρα πολλά ακόμα να μας δείξει. Κι αν κάποιος απορεί τι είναι αυτό που, εκτός από το ταλέντο του, μπορεί να του χάρισε (και) αυτήν τη νίκη, ίσως είναι αυτή η δήλωσή του, μετά τον αγώνα: «Είμαι, απλώς, απολύτως ευγνώμων σε όλους που με βοήθησαν να φτάσω εδώ».

Στην πράξη, πάντα κοντά στον επισκευαστικό κλάδο!

Για μια ακόμα χρονιά δώσαμε το παρών στην μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση στον τομέα after sales αυτοκινήτου AUTOMECHANIΚA FRANKFURT, με διάθεση να είμαστε παρόντες στο κέντρο των εξελίξεων του χώρου της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας.

Φέτος, πάντα με αίσθημα ευθύνης και κοντά στον επισκευαστικό κλάδο, αποφασίσαμε όχι απλά να συμμετέχουμε στην έκθεση, αλλά να βοηθήσουμε και συνεργάτες του κλάδου να μπορέσουν να παρευρεθούν σε αυτην. Ετσι λοιπόν στηρίξαμε με οικονομική χορηγία την επιχειρηματική αποστολή του Επιμελητηρίου Ηρακλείου στη Γερμανία και την AUTOMECΗANICA  FRANKFURT που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Σεπτεμβρίου. Στην αποστολή συμμετείχαν οι εκπρόσωποι 18 επιχειρήσεων του Νομού Ηρακλείου που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φανοποιίας.

1

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και εταιρείες εξοπλισμού, επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, οργάνωσης συνεργείων, γνησίων ανταλλακτικών, φανοποιείων, ειδών αξεσουάρ, ηλεκτρονικού εξοπλισμού και ηλεκτρολογικού υλικού, ελέγχου & βελτίωσης κινητήρων, βαφής - περιποίησης οχημάτων και εξοπλισμού πρατηρίων καυσίμων.

Μετά τη Φρανκφούρτη επισκέφθηκαν, στη Στουτγάρδη, το Motorworld, έναν πρότυπο χώρο συντήρησης, προβολής  και πώλησης  κλασσικών και νέας τεχνολογίας οχημάτων και ενημερώθηκαν για τις νέες τεχνικές συντήρησης.

3

Στη διάρκεια της τριήμερης επιχειρηματικής αποστολής στη Γερμανία, πραγματοποιήθηκε  επίσης ολοήμερη επίσκεψη στο εργοστάσιο αυτοκινήτων της Porsche στη Στουτγάρδη, όπου τα μέλη του Επιμελητηρίου Ηρακλείου παρακολούθησαν όλη τη γραμμή παραγωγής της Porche και γνώρισαν τα νέα τεχνολογικά μέσα που χρησιμοποιούνται στο κορυφαίο εργοστάσιο αυτοκινήτων.

4

«Ήταν μια μοναδική επαγγελματική εμπειρία για όλους και μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά όλα όσα συμβαίνουν παγκοσμίως στον κλάδο του μετά την πώληση αυτοκινήτου» ανέφερε ο κ. Σμυρνάκης, υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

5

Η Γ.Β.Γεωργακόπουλος θα είναι εκεί, στο κέντρο των εξελίξεων του κλάδου, πάντα με διάθεση για προσφορά σε ότι προάγει τον εκσυγχρονισμό.

Αναποφάσιστοι; 5 προτάσεις για διακοπές χωρίς πλοίο, αλλά με το αυτοκίνητο!

summerCARhol

Αναζητάτε λύση επιλογής διακοπών την τελευταία στιγμή, για καλοκαιρινές εναλλακτικές εξορμήσεις χωρίς πλοίο; Φέτος, αν για παράδειγμα δεν προλάβατε να οργανωθείτε, μπορείτε να ξεχάσετε το «μπαίνω στο καράβι». Εδώ μερικοί ιδανικοί προορισμοί.

Λευκάδα
Απόσταση: 388 χιλιόμετρα
Είναι γνωστό ως το μοναδικό νησί του Ιονίου που δεν απαιτεί ακτοπλοϊκή μετακίνηση για να απολαύσει κανείς τις φημισμένες παραλίες και την φυσική του ομορφιά. Η Λευκάδα μας προκαλεί να… οδηγήσουμε μέχρι τα Επτάνησα. Τα τιρκουάζ νερά των Εγκρεμνών, του Μύλου και του Πόρτο Κατσίκι θα σας κάνουν να πιστέψετε ότι είστε εκτός Ελλάδος, ενώ το Κάθισμα θα σας προσφέρει συγκεντρωμένα όλα όσα περιμένει κανείς από μια οργανωμένη παραλία.

Σύβοτα
Απόσταση: 438 χιλιόμετρα
Το γνωστό και αγαπημένο «τιρκουάζ του Ιονίου» συναντά εδώ το πράσινο σε έναν μοναδικό συνδυασμό δημιουργώντας ένα τοπίο απαράμιλλης ομορφιάς. Η παραλιακή όψη της Ηπείρου δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις για όσους την έχουν γνωρίσει. Πανέμορφες οι ακτές στην πλειονότητά τους, αφού το πράσινο των δέντρων και τα κρυστάλλινα νερά συνθέτουν ένα εξαίσιο τοπίο. Απαριθμούμε μερικές: Μπέλα Βράκα, Μέγα Άμμος, Αγία Παρασκευή, Πισίνα.

Βόρεια Εύβοια
Απόσταση: 180 χιλιόμετρα
Σίγουρα μπορεί να είναι το πιο ιδιαίτερο νησί της χώρας η Εύβοια. Κι όμως, δεν είναι στο μυαλό των περισσότερων από εμάς νησί, χάρη στη γέφυρα της Χαλκίδας, που το καθιστά ιδανική επιλογή για μια καλοκαιρινή απόδραση από την Αθήνα. Το βόρειο κομμάτι της φημίζεται για τα γραφικά χωριά που φυσικά παραπέμπουν σε νησί. Η «νησιωτική» Λίμνη, οι ειδυλλιακές Ροβιές είναι δύο από αυτά. Μερικές από τις καλύτερες παραλίες του νησιού είναι οι: Χρόνια, Ροβιές, Ήλια, Αγία Άννα, Λιχάδα, Γιάλτρα, Γρεγολίμανο, Άγιος Γεώργιος. Για χαλαρές βόλτες ενδείκνυται και η πανέμορφη και πολυσυζητημένη Λίμνη Ευβοίας.

Αρκαδία
Απόσταση: 165 χιλιόμετρα
Η ορεινή της ομορφιά θα σας αποζημιώσει πλήρως μέσα από τα δεκάδες της χωριά. Αλλά και ένα παραλιακό της… μυστικό θα ικανοποιήσει την επιθμία σας για θάλασσα: Η παραλία Φωκιανού. Πρόκειται για έναν τέλειο, ημικυκλικό κολπίσκο που κλείνει στις δύο άκρες του τις καταπράσινες πλαγιές του Πάρνωνα…

Πήλιο
Απόσταση: 300 χιλιόμετρα
Βρίσκεται στο κέντρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, γεγονός που το κάνει εύκολα προσβάσιμο από οποιαδήποτε γωνιά της χώρας. Συνδυάζει την δροσιά του βουνού με τις αιγαιοπελαγίτικες παραλίες. Ξακουστά χωριά όπως η Τσαγκαράδα, η Βυζίτσα και οι Μηλιές είναι γραφικά και προτιμώνται για βόλτες στην ειδυλλιακή φύση. Αν είστε από όσους προτιμούν κάτι πιο καλοκαιρινό, θα πάτε προς την εξωτική Νταμούχαρη, την εναλλακτική Κάτω Γατζέα, που προτιμούν ιδιαίτερα οι φίλοι του camping, το ψαροχώρι Χόρτο ή τον κοσμπολίτικο Άγιο Ιωάννη με τα παραδοσιακά σπιτάκια, τις πανέμορφες παραλίες και μια από τις πιο φαντασμαγορικές ανατολές ηλίου που έχετε δει.

Καλές διαδρομές!

Καλές διακοπές!

(*με πληροφορίες από in2life.gr)

Διακοπές με το αυτοκίνητο; 7 συμβουλές για να… περάσει κι αυτό καλά μαζί σου!

008

Ακολουθούν βασικοί και απλοί τρόποι να προστατεύσετε το αυτoκίνητό σας, τώρα το καλοκαίρι.

  • Βάλτε ηλιοπροστασία: Μπαίνει στο εμπρόσθιο ή στο πίσω παρμπρίζ ωστόσο προστατεύει μόνο το εσωτερικό τμήμα του οχήματος και όχι το αμάξωμα.
  • Χρησιμοποιήστε κουκούλα: Θωρακίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο, καλύπτοντας κάθε του σημείο. Πριν μπει η κουκούλα όμως, πρέπει να καθαριστεί το όχημα, διαφορετικά η σκόνη όταν τριφτεί θα δημιουργήσει γρατζουνιές, καταστρέφοντας το χρώμα με την πάροδο του χρόνου.
  • Τοποθετήστε μεμβράνες στα τζάμια: Προστατεύουν το εσωτερικό τμήμα αυτοκινήτου σας. Είναι μόνιμα τοποθετημένες στα τζάμια, και έτσι προσφέρουν διαρκή προστασία. Ακόμη, οι ηλιακές μεμβράνες έχουν και το συν της οικονομίας καυσίμου της τάξεως του έως 33%. Μάλιστα, το air condition λειτουργεί ηπιότερα και έτσι εξοικονομούνται χρήματα από τυχόν βλάβες ή αναπλήρωση φρέον.
  • Βάλτε καλύμματα στα καθίσματα: Προστασια ενάντια σε ιδρώτα και αλάτι και από τον ήλιο που, όσο περνά ο καιρός, αλλοιώνει το χρώμα και μειώνει την ανθεκτικότητα του υφάσματος.
  • Τοποθετηστε πατάκια: Ειδικά τα ελαστικά πατάκια έχουν μεγάλη αντοχή σε άμμο, αλάτι και λοιπά.
  • Καθαρίστε το φίλτρο αέρα: Τα φίλτρα αέρα και καμπίνας θέλουν τη φροντίδα σας, εις διπλούν το καλοκαίρι. Επισκεφθείτε ένα βενζινάδικο, βγάλτε τα φίλτρα και ψεκάστε τα με πιεσμένο αέρα. Αν, μάλιστα, ανακαλύψετε πως είναι πολύ βρώμικα, αλλάξτε τα.
  • Προστατέψτε το με ειδικά προϊόντα - αλοιφές: Υπαρχουν στην αγορα Σπρέι ή γαλακτώματα που ενυδατώνουν το ταμπλο, καθώς περιέχουν σιλικόνη. Αλλά και για το αμάξωμα που προστατεύουν το χρώμα. Επιπλέον, αυξημένη ανάγκη περιποίησης έχει και το δερμάτινο σαλόνι του αυτοκινήτου, λόγω ζεστης και  αφυδατωσης.

Καλές διακοπές & διαδρομές!

(*με πληροφορίες από το autotriti.gr)

4 συμβουλές για την σωστή απόδοση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο

ac1

Πολλές φορές, τώρα το καλοκαίρι, μπαίνοντας στο αυτοκίνητο και θέλοντας να δροσιστούμε αμέσως, κάνουμε κάποιες λάθος κινήσεις μηχανικά και έτσι δεν αφήνουμε τον κλιματισμό του αυτοκινήτου να αποδώσει σωστά.

Το αποτέλεσμα είναι να εκνευριζόμαστε και τελικά… να μην δροσιζόμαστε! Μην ξεχνάμε ότι, το καλοκαίρι, το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου που έχει μείνει παρκαρισμένο στον ήλιο μπορεί να φτάσει έως και τους 60 βαθμούς Κελσίου. Αυτή η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κατά 25 βαθμούς σε περίπου μισή ώρα αν ακολουθήσεουμε μερικές εύκολες οδηγίες. 

Ακολουθούν τέσσερις βασικές συμβουλές για να αξιοποιήσουμε πλήρως το σύστημα και να μην υποφέρουμε, λόγω ζέστης.

1. "Ανοίξτε τις πόρτες και χαμηλώστε τα παράθυρα για ένα λεπτό πριν ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό" είναι η πρώτη συμβουλή ενός ειδικού επί του θέματος. Έτσι θα μπορέσουμε, φυσικά, να μειώσουμε τη θερμοκρασία στο εσωτερικό. Μετά, και μόλις αεριστεί το αυτοκίνητο, μπορούμε να μπούμε σε αυτό, κλείνοντας τις πόρτες και τα παράθυρα και ενεργοποιώντας τον κλιματισμό. Ποτέ δεν πρέπει να ενεργοποιούμε τον κλιματισμό στο «τέρμα» με το που μπούμε στο αυτοκίνητο. 

2. Διατηρήστε την επιλογή auto ενεργοποιημενη ωστε η ροή του αέρα θα ρυθμίζεται ομοιόμορφα και αποδοτικά.  

3. Τοποθετήστε τις γρίλιες του αέρα προς τα πάνω. Πολλές φορές δεν νιώθουμε δροσιά, αλλά δεν φταίει η θερμοκρασία, αλλά το προς ποια κατεύθυνση ρέει ο αέρας μέσα στο αυτοκίνητο. Για να επιτευχθεί ομοιόμορφη κατανομή της ροής του αέρα τα ακροφύσια πρέπει να δείχνουν προς τα πάνω, όχι προς τα πρόσωπα των ανθρώπων. Έτσι, ο αέρας θα μεταφέρεται γύρω από το εσωτερικό του αυτοκινήτου και θα φτάνει σε κάθε επιβάτη ομοιόμορφα.

4. Μην ξεχνάτε την ειδική συντήρηση του κλιματιστικού συστήματος. Τα φίλτρα πρέπει να αλλάζουν κάθε 15.000 ή 20.000 χιλ. ώστε να μην υπάρχει χαμηλός ρυθμός ροής και έντασης του δροσερού αέρα. 

ac2

Σε κάθε περίπτωση, μην υποτιμάτε τις υψηλές θερμοκρασίες κατά την οδήγηση. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια εσωτερική θερμοκρασία π.χ. 35°C αναγκάζει τον οδηγό να αντιδρά σημαντικά πιο αργά από ότι στους 25°C. Ενδεικτικά, το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο με την οδήγηση με επίπεδο αλκοόλ στο αίμα περίπου 0,5g/l.

Είναι, άλλωστε, ο βασικότερος λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να διατηρείτε το χώρο των επιβατών δροσερό και καλά αεριζόμενο.

(*με πληροφορίες από το capital.gr/auto)